En dag imorgon med

Datum 2009-12-14 | Tid 22:40:03
Får ta och lägga mig nu så att jag orkar upp i vettig tid imorgon. Måste verkligen plugga hela dagen tror jag. Det enda som känns 100% säkert är det som handlar om evolutionen och det som känns mest osäkert är väder och luft. Av någon konstig anledning är jag inte alls så nervös som jag brukar vara men det kommer säkert timmarna före tentan. Tur man har sex timmar på sig att skriva den.

Svenska hjältar galan var jättefin. Vilka fina människor det finns men som man inte hör så mycket om i vanliga fall. Kunde inte hålla tårarna borta ett par gånger för det berör en verkligen.


Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Synd att snön inte fick ligga kvar. Ska ju dock bli kallare överallt i landet enligt aftonbladet i alla fall. Återstår att se antar jag =)

2009-12-14 @ 23:33:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0