En svart katt

Datum 2009-12-06 | Tid 08:18:56
Salsa ligger på skrivbordet och håller mig sällskap samtidigt som hon väldigt intensivt stirrar ut genom fönstret. Där ute finns nämligen en massa fåglar som hon nog gärna hade velat ha. Även om hon varit ute hade hon inte kunnat ta dem eftersom de flög och så högt kan hon inte hoppa. Min lilla svarta katt!




Från det ena till det andra.. ska berätta om gårdagen för er. Som sagt vi hade det riktigt trevligt, vi åt god smörgåstårta och sedan blev det mormors kanelbullar (som är något alldeles extra) och tårta. Vi hade livliga diskussioner om mycket, är kul att diskutera när man har olika åsikter men man måste kunna lyssna på vad andra har att säga och inte prata i munnen på varandra haha. Smakade god jordgubbslikör också minns inte riktigt vad den hette. Visste ni att om man blandar jordgubbslikör med någon bananaktig likör så smakar det päron?! Det gick inte ihop i mitt huvud men min mosters sambo tyckte det. Hans smaklökar kan inte ha mått så bra igår.

Idag är det söndag och ja, inget är planerat för min del. Tar kanske och pluggar men jag får se om jag känner för det, annars blir det imorgon. Har ni något kul planerat idag?

Kommentarer
Postat av: annica

Hej !

gå hemskt gärna in och rösta på mej här: http://maddisenj.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-veckans-blogg-tavlingen.html#comment

rösta på annica nr 4 !

jag själv tycker det är ganska jobigt aqt få sånna här kommentarer, men det ska jag inte tycka i framtioden, jags ka rösta på dom som skriver så !

tack på förhand

kraaam

2009-12-06 @ 09:30:48
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/
Postat av: emma

ja det håller jag med om!:) visst har du sett new moon? Kram

2009-12-06 @ 10:17:24
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Emmelist

ja det har du rätt i. tack för tipset :D ska försöka lösa det här med julklapparna på något bra sätt :P

2009-12-06 @ 11:41:30
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0