En vecka kvar

Datum 2009-12-17 | Tid 08:08:05
Som vanligt har jag gått upp lite tidigare än vad jag hade behövt. Detta sker varje morgon när jag ska iväg bara för att jag ska hinna kolla Facebook och spelen jag har där. Sedan måste jag ju även hinna slänga in ett inlägg här i bloggen. Typiskt mig med andra ord. Jag har blivit totalt beroende av detta och värst är det kanske med spelen jag har på Facebook, jag vill ju inte att fiskarna ska rymma eller att min skörd ska gå förlorad. Töntiga jag, haha!


Ett av spelen jag fastnat i.

Nog pratat om det nu.. en vecka kvar till julafton, har faktiskt inte önskat mig något speciellt i julklapp för jag har inte kommit på något som jag verkligen vill ha förutom pengar men det vill jag inte önska mig. Dels är det lite tråkigt och sedan känns det inte rätt heller. Ska iallafall ner till farmor och farfar i jul, ska bli riktigt mysigt. Dagen efter åker vi hem till Martins föräldrar.

Medan jag är borta på studiebesöket kan ni svara på lite frågor, så jag har något att läsa när jag kommer hem igen.

1. Vad har ni önskat er i julklapp?
2. Hur ska ni fira jul?
3. Ert bästa julminne?


Vi hörs när jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: emma

svar på frågorna ;) 1. jag har önskat mig kamerasaker och presentkort. 2. först med robins familj sen min. 3. alla jular, för jag älskar julen ;D fast detta kommer nog bli den bästa när jag får fira den med julia :D

2009-12-17 @ 10:49:03
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

okej, ne jag lägger mig tiidgt och går upp tidigt istället för robin som gör tvärtom :P hehe! okej, hon har redan fått bollen i tidigt julklapp ;) hehe!

2009-12-17 @ 11:00:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Var likadan som du. Brukade gå upp tidigare för att hinna med sådant förr.



Vi har slutat med julklappar, fast vi firar som förra året genom att de flesta kommer hit. Och de som inte kommer besöker vi dagen efter. Dock firar vi dagen efter julafton för att det passar oss bättre.

Själv?

2009-12-17 @ 13:43:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

jasså, jag tycker alladin är mkt godare ;P mums! ja men dom var inte så svår att svara på :P

2009-12-17 @ 21:06:03
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0