Fika och bio

Datum 2009-12-21 | Tid 15:07:56
Om en halvtimme ska jag iväg till Lund. Först blir det fika och sedan bio, har ganska höga förväntningar på filmen så jag hoppas den är bra nu, vill ju inte bli besviken. Tur att jag och Sarah ska fika först för jag hade inte hunnit äta något hemma.



Ska göra mig lite mer iordning nu, se så att håret ligger på plats och inte står åt alla håll och kanter ;). Idag har det inte hänt mycket precis som det ska vara när man har lite jullov. Ska inte plugga förrän i nästa vecka är det tänkt.



Medan jag är borta ikväll kan ni väl fråga mig en massa saker, svarar på det mesta!! Vill ha lite och läsa när jag kommer hem igen!



Favoritbilden denna vinter!

Ha en trevlig kväll alla!




Kommentarer
Postat av: emma

det var ju bra det (: hoppas du får en mysig kväll sen!

2009-12-21 @ 15:29:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

ja jättenervös :/ hemtjänsten :P

2009-12-21 @ 15:42:15
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0