Finalister

Datum 2009-12-05 | Tid 08:41:06
Finalisterna i Idol är Calle och Erik! Blev bra tyckte jag, hade blivit besviken om inte Erik gått vidare så jag är glad att röstningen ändrats så att man måste duellera annars hade det kanske varit Tove som gått till final. Det bästa med Calle är att han är skåning precis som jag. Skåningar gillar vi!




Erik!



Calle!


(Bilderna är lånade från Expressen.se).


Final på fredag och då ska jag definitivt stanna hemma och titta. Kan inte missa detta! Hur det än går i finalen så kommer båda två att gå långt.

Kommentarer
Postat av: emma

hur spännade som helst igår på idol! skönt att erik gick vidare, han är grym :) hoppas han sjunger the show must go on nästa vecka för den gjorde han riktigt bra :D kram

2009-12-05 @ 10:02:37
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Karin

Heja Erik säger jag! Men båda är ju såå duktiga.

2009-12-06 @ 18:04:40
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0