Födelsedagsfirande

Datum 2009-12-05 | Tid 12:24:05
Idag ska jag och M hem till min mormor för att fira hennes födelsedag som var för någon vecka sedan. Har knappt funnits tid för någon av oss. Många fyller år nu i november i min släkt och sedan på allt kommer julen så det är en stressig tid. Ska vara där halv fyra så måste åka vid tre. Ska göra mig iordning, ta något att äta och bestämma vad jag ska ha på mig. Alltid lika svårt att veta tycker jag för man har ju inte hur mycket kläder som helst att välja på.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0