God jul

Datum 2009-12-24 | Tid 10:15:13
God Jul alla!

Har hänt mycket hos mamma och pappa så har inte hunnit blogga. Igår gick vi en runda till mormor och morfar för att lämna julklappar och där satt vi en stund och fikade. Väldigt trevligt!

Idag ska vi till farmor och farfar på landet så ska snart göra mig klar, med min fina klänning. Åh, det är så kul med jul och jag ser verkligen framemot denna dag och kväll.

Nu måste jag rusa för det är nog fler som ska ha duschen skulle jag tro, vill inte behöva duscha i kallvatten ju :).

Hoppas ni får en riktigt fin jul så hörs vi nog imorgon förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: emma

tack för det (: hoppas du har en mysig julafton nu!

2009-12-24 @ 11:35:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: ♥ CAROLINE ANETTE

god jul ;)

2009-12-24 @ 11:39:42
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0