Godnatt

Datum 2009-12-10 | Tid 23:01:35
Usch vad trött jag är ikväll. Måste sova nu för jag ska upp tidigt imorgon, har skola halva dagen men känner inte alls för det. Hade det inte varit för redovisningen så hade jag nog stannat hemma.

Har haft en riktigt kul kväll ikväll, ingen av oss tre är riktigt kloka synd bara att den fjärde personen inte kunde vara med. Såg finalen av Mammas pojkar men det är synd att vissa killar inte ser till sitt eget bästa, nåja det för stå för dem såklart. Hoppas bara det inte håller mellan dem.. haha så knäpp jag är.

Nu är det sängdags för min del!


Kommentarer
Postat av: emma

nej det tror inte jag heller! sov gott sötnos (:

Postat av: Leia ♥

Brukar också ta honung ibland. =)

2009-12-11 @ 16:41:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

sov gott (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0