Heldag i Malmö

Datum 2009-12-11 | Tid 19:38:56
Idag har det varit dåligt med uppdatering från min sida, vilket är jättetråkigt men det blir så ibland. Hade först lektion med lite redovisningar om väder med mera sedan ett litteraturseminarium. Var nog klara med allt till 12 och sedan skulle jag träffa Jessica för att åka och shoppa med henne.

Har haft så himla kul idag, jag och Jessica är lika knäppa båda två och skrattar alltid. Skönt och ha hittat henne. Gick runt på Jägersro köpcenter hela eftermiddagen. Hittade julklapp till mormor så nu är nästan alla klara, bara morfars kvar men den fixar jag snabbt och lätt.



Gammal bild, syns på håret!


Vad har ni haft för er idag?

Nu snart är det dags för Idolfinalen, ska bli spännande och jag tror det kan bli riktigt jämnt mellan Calle och Erik. Nu känns det som att det inte spelar någon större roll vem som vinner för jag vet att det kommer gå bra för båda oavsett hur det slutar. Tur jag köpte lite godis för det kan nog behövas!

Ha en toppenfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0