Inte idag

Datum 2009-12-28 | Tid 16:42:04
Nu har jag kommit hem från min shoppingtur men det blev inte mycket till shopping. Hittade ingenting som passade mig i smaken. Jag tittade på en mängd jeans men nästan alla har låg midja och det vill jag inte ha. Blir tyvärr inga bilder att visa upp men så kan det vara. Det som är så bra med detta är att jag sparade en del pengar iallafall.

På tåget hem stod vi bredvid Johan Glans, inte var dag det händer. För er som inte känner till honom så är han en komiker som har varit med i bland annat Kvarteret Skatan.



Fick även ett sms av en kompis som tydligen åkte samma tåg som oss. Hon är så himla rolig, kan aldrig bruka allvar så vi stod sedan och skrattade när vi väl såg varandra. Var nog ingen annan som förstod haha.

Idag kom tentaresultatet.. en hel hög med kodnamn stod under en rubrik som löd: Godkända. Letade intensivt efter mitt kodnamn och till slut hittade jag det. Skönt att ha klarat av något och ändå kändes det som att jag mest ordbajsade, ibland har man tur.




Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

johan glans är min kung! (: vad sysslar du med ikväll?

2009-12-28 @ 18:22:51
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: emma

ja det tycker jag med, men killar är inte så bra på det :/ inte dom jag har träffat iallafall..

2009-12-28 @ 21:15:16
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag tar det också bara lugnt ikväll (: skönt att du fixade tentan förresten!

2009-12-28 @ 22:10:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0