Inte mycket

Datum 2009-12-02 | Tid 22:47:33
Det var inte mycket ni hört från mig idag. Har inte riktigt orkat eller haft något att skriva om. Varit ganska trött idag med, vet inte varför riktigt.

Filmen jag såg var bra, är inte lätt att få ett besked om att man redan är gift med någon man inte vet om haha.

Har bokat biobiljetter till fredag nu. Ser framemot då jag vet att vi kommer få hur kul som helst. Vi ska se "Disneys en julsaga" i 3D, blir något helt annat då. Vi kommer väl sitta och hoppa i stolen när något kommer emot en haha.

Är ledig imorgon, skönt! Dock ska jag upp tidigt ändå för jag måste se julkalendern. Ger den en vecka sen får vi som om jag fortsätter men den är klart bättre än vad den varit på ett par år. Jag vet att jag kan se den på kvällen men det är inte samma sak. Är något speciellt med att gå upp på morgonen, starta tvn och se julkalendern. Har alltid sett den på morgonen och så kommer det förbli. Om ni tittar, ser ni den på morgonen eller kvällen?

Vet inte om jag ska gå och lägga mig eller sitta uppe en stund till. Oftast brukar jag veta när det är dags men idag är jag lite osäker. Får se, kan alltid lägga mig och försöka läsa klart Mari Jungstedts "Den döende dandyn". Är spännande nu! Får bli så, kan inte sitta här och vela fram och tillbaka haha.

Godnatt mina söta vänner!


Kommentarer
Postat av: annica

en fruktansvärt tragisk olycka! :(

jaa jag får ta och se den ! vad har du för dej en kväll som denna då ?

2009-12-02 @ 23:25:52
URL: http://annicasidebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0