Inte som planerat

Datum 2009-12-13 | Tid 14:47:21
Blev inte riktigt som planerat igår, blev väldigt sent vilket gjorde att jag valde att sova över hos mina föräldrar istället för att ta tåget hem. Sedan var det heller ingen som gillade tanken på att jag skulle åka tåg och gå hem själv haha. Hade iallafall roligt igår med en massa skratt, prat, bak och spel. Huset vi gjorde blev jättefint men som vanligt glömde jag kameran så blev ingen bild :(. Kan ta foto på det på julafton för då ska vi ner till farmor och farfar där huset kommer stå, skulle jag tro. Spelade även ett spel som hette Sant eller falskt. Riktigt roligt och där stod många konstiga och knäppa saker som man då skulle gissa om det var sant eller falskt.

Idag har jag inte gjort så mycket kom hem för en stund sedan och har varit inom affären med. Idag blir det till att plugga inför tentan på onsdag. Skönt man är ledig nu fram till dess. Ska nog gå bra detta får jag hoppas, pallar inte en omtenta till.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-13 @ 17:10:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

härligt ;) har du en bra söndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0