Mysdag

Datum 2009-12-18 | Tid 08:36:58
Snart ska jag åka iväg till min kompis i Örkelljunga. Har inte träffat henne på länge nu så det ska bli hur kul som helst. Kommer hem ikväll någongång vilket innebär att det blir dålig uppdatering idag med. Däremot kommer jag ha en massa bilder att visa för er sedan :). Kameran ska få följa med och denna gång ligger den redan i väskan. Ingen risk att jag glömmer den då! Tror att vi ska åka till Väla i Helsingborg idag och det kommer bli supermys. En hel dag bara till att vara, inte behöva tänka på något som rör skolan överhuvudtaget.

Vad ska ni hitta på idag mina fina läsare?



Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det ska bli supermysigt! Hoppas du får en riktigt bra dag tjejen! Idag ska jag försöka kurera min förkylning, kanske köpa färdigt julklapparna och plugga lite. Kram /M

2009-12-18 @ 09:24:03
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma

nej eller hur, det är bara för jävligt när folk är otrogna. hoppas du får en härlig dag nu (:

2009-12-18 @ 10:18:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: LillaEgo

Kul att du kom :D Det betydde jätte mycket för mig ! Du är en underbar vän ! Älskar dig !

2009-12-19 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0