När blev en trappuppgång ett uppehållsrum för rökande ungdomar?

Datum 2009-12-30 | Tid 14:54:38
Blir så arg! Bara för att vi bor på en gata där det finns affärer finns det ingen rätt att okända människor går in där och dessutom röker och slänger sina äckliga fimpar på golvet. Detta har hänt ett antal gånger men ingenting har gjorts åt saken. Idag när jag och Martin skulle handla står där ett gäng ungdomar i trappuppgången och vi tänker inte så mycket på det.

När vi kommer in igen märker jag direkt att det kommer rök och att det luktar. Det kom från källaren och den dörren stod öppen. Det brann inte så antagligen har det varit någon smällare. Jag är nästan helt säker på att det var de ungdomarna som stod där för vem skulle det annars vara? Nu har vi pratat med de på HSB och huvudpersonen för oss skulle ringa på måndag. Det visade sig att det redan blivit en felanmälan på samma gata som vår och det är säkert från vår trapp eller granntrappan eftersom vi delar tvättstuga med dem.

Jag hoppas verkligen att de låser våra portar nu dygnet runt för jag är trött på alla äckliga cigaretter man hittat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0