Oj vad jag kan!

Datum 2009-12-15 | Tid 10:52:30
Har suttit och läst på lite nu och när jag tror att jag förstår så har jag förklarat för Martin, på så vis märker jag om det låter vettigt och jag tycker att det gör det. Känner mig inte alls oroad nu för jag vet att jag besitter kunskapen även om den sitter lite väl långt inne ibland. Ska givetvis läsa på mer och så ska jag träffa en kompis för att diskutera och utbyta kunskap för då lär man sig ännu mer. Så ska väl snart träffa henne. Kan inte förstå att tentan är om mindre än 24 timmar.

Får börja göra mig klar så hon inte behöver vänta på mig haha. Brukar alltid vara så att mina vänner får vänta på mig, förstår inte varför.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jasså har inte ni fått någon snö? Här har det snöat konstant sen igår kväll.. Hoppas det går bra med studierna för din del idag! Kram /M

2009-12-15 @ 13:40:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0