Ruttet

Datum 2009-12-01 | Tid 17:29:10
Tycker det är ganska dålig stil av en lärare som totalt skiter i att svara studenterna på mail om viktiga saker. Fick äntligen veta igår efter 3,5 veckor hur det gick på tentan och det gick tydligen inte så bra. Varför vet jag fortfarande inte då läraren inte skrev en enda kommentar och när jag mailar och frågar vad som gick snett och lite info om omtentan får jag inget svar. Idag kan jag läsa på skolans informations sida att omtentan blir en salstenta den 20 februari!! Det är över två månader dit, jäkligt länge sen dessutom är det på min födelsedag så känns lagom bra att behöva åka till skolan då. Vet trots allt ingenting om vad man ska plugga till när det gäller omtentan. Tycker han har skött detta väldigt ruttet och jag tycker han är ett stort mopphuvud! (Mopphuvud är ett nytt uttryck här hemma och syftar egentligen till moppen som man städar med, tyckte bara det lät som ett bra ord för någon som är dum).

Ska snart äta lax och spenatpaj. Ska bli så gott. Haft lång skoldag idag men har känts ganska onödigt, det enda som var kul var att vi gjorde ett litet miniatyr reningsverk och vattnet blev rent igen. Ganska häftigt faktiskt.

Ska försöka se en film ikväll och sedan Desperate Housewives, känns som att jag bara behöver ta det lugnt lite eftersom det är ganska mycket med allt just nu.

Ha en härlig tisdagskväll mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: emma

haha samma här ;) hur är din kväll sötnos?

Postat av: Leia ♥

Ja, chokladkalender måste man ju ha! :D



Verkligen dåligt gjort det där!

2009-12-01 @ 21:40:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Allt är bra idag förresten! :D

Själv??

2009-12-01 @ 21:40:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

tack så jättemycket! :) ja verkligen! speciellt när jag typ aldrig hittar något jag passar i så då är det extra roligt ;D

2009-12-01 @ 21:55:29
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Marielle

ja, jag håller med dig. det är dålogt av läraren och inte maila tillbaka och ge dig några svar. jag ska också göra min omtenta den 20 februari.

2009-12-02 @ 10:06:00
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/
Postat av: Madelene

Hej vilken mysig blogg du har=)

Trist men omtentan och allt, väldigt dålig stil av din lärare att inte svara på så viktiga frågor=(

Du kan inte ringa til nån rektor på skolan och berätta hur han uppfört sig?

Lax och spenatpaj lät jättegot=)Hur gör du den?

Trevlig onsdag, Kram Madelene

2009-12-02 @ 10:17:34
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0