Så typiskt

Datum 2009-12-19 | Tid 07:43:59
Den dåliga uppdateringen igår beror på att vårt internet inte ville som vi när jag väl kom hem. Riktigt typiskt då jag sett framemot att visa lite bilder med mera. Får göra det nu istället. Hade en helt underbar dag med min kompis Martina. Satt och pratade om allt som hör livet till och sedan begav vi oss till Väla med hennes syster. Jag är aldrig på Väla då det blir en stor omväg för mig så det var kul att se lite nytt. Köpte dock ingenting, är klar med julklapparna så behövde inte gå runt och leta efter något. Skönt!

Nu ska jag visa lite bilder!


Bild från Höör där jag var i torsdags.



Från Höör


Från Höör


Nu blir det bilder från igår!


På tåget till Hässleholm


Från tåget


Såhär glad är Marre när  hon ska till Väla.


Marre hittade en snygg jacka... (eller inte!)


Jag hittade en snygg kavaj... (eller inte!)


Marre ska bli städtant!


Fick detta fina ljus av henne.


Det var de bilderna jag hade. Hoppas ni får en riktigt fin lördag.

Vi hörs lite senare. Ska vara hemma hela dagen tror jag iallafall så kan uppdatera mycket!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det känns riktigt bra. Jag föredrar faktiskt detta betygssytem framför A-F skalan som jag hade i våras när jag pluggade i Sthlm. Hur mår du idag? Kram /M

2009-12-19 @ 11:48:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0