Skola, bio och halvkrock

Datum 2009-12-04 | Tid 21:38:57
Dagen började med skola och det var väl lite halvgivande, pratade mest och till slut blev det för mycket information så man kunde inte ta in något kändes det som. Slutade runt tolv vilket var skönt men eftersom jag och Anita bestämt oss för att stanna kvar i Malmö hade vi lite dötid att förbruka. Meningen var att vi skulle sitta vid datorn lite men inga fanns lediga.

Gick vi till stan istället, skulle kolla efter en klänning som jag verkligen vill ha men hittade bara den i fel färg tyvärr. Tog en fika istället och bara pratade allmänt. Vid halv fem mötte vi upp Jessica, tog lite att äta och sedan hämtade vi biljetterna till "Disneys en julsaga". Filmen var väldigt mysig och hade ett bra budskap, verkligen värd att se. Har ni möjlighet så se den 3D för upplevelsen blir helt annorlunda :).



Efter filmen tog vi bussen som vi misstänker krockade eller liknande i en korsning. När en buss tvärbromsar så att folk verkligen flyger av sätet och landar på golvet, samtidigt som man hör ett ljud som låter som glas som går sönder, då är det ingen vanlig inbromsning. Vet dock ej vad som hände då busschauffören körde vidare utan att säga något. Ganska dålig stil. Jag är glad att jag satt ner och faktiskt höll mig i ett räcke samt att mitt knä fastnade mellan ett räcke och "avskiljaren" som finns vid sätet strax efter dörren. Har dock ordentligt ont i mitt knä. Tror ingen kom till allvarligare skada men det kunde ha skett. Obehagligt!!

Glömde kameran hemma annars hade jag haft en massa roliga kort att visa, typsikt mig!

Nu ska jag bara ta det lugnt med en kopp varm choklad och titta på vem som får chans att sjunga i finalen på fredag!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

så mysigt (: jag har umgåtts med min syster hela dagen, det var himla trevligt. vad ska du hitta på imorgon sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0