Snö

Datum 2009-12-15 | Tid 16:49:05
Nu har det äntligen kommit lite snö här med som till och med ligger kvar. Våra fönster är snart täckta av snö och det är så mysigt. Skulle visa bild på det men hittar inte sladden (som vanligt).


Bjuder på en annan snöbild istället!

Träffade min kompis innan och vi gick igenom till tentan imorgon, kändes ändå som att man kunde en hel del. Det svåraste nu och som fortfarande inte vill fastna är vädret. Dels är det hur moln och nederbörd uppstår, sedan är det lufttryck och även om vindar och luftfuktighet. Hoppas bara att det vill fastna snart så att jag kan lägga ifrån mig det och fokusera på annat resten av kvällen. Börjar bli lite nervös inför imorgon men det värsta som kan hända är att man får privatlektioner haha.

Nu får jag återgå till vädret så att jag kan få in det också, vill ju inte få underkänt på tentan för att jag inte kan en liten del.


Kommentarer
Postat av: Sofie

mys med snö :)

2009-12-15 @ 20:05:59
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0