Godmorgon bloggen

Datum 2009-07-30 | Tid 08:16:08
Jag är som vanligt uppe tidigt trots att jag hade kunnat sova länge idag, börjar inte förrän 14.00. Jag är dock ingen sjusovare har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli heller. Får se hur det går på jobbet idag, har inte varit där sedan i måndagskväll. Var sjuk i tisdags och igår var jag ledig. Nu jobbar jag hela helgen med och har inte min nästa lediga dag förrän på tisdag och sista dagen att jobba är onsdag. Jag tror dock att det finns en del frågetecken så är mycket möjligt att jag tar lite extra men bara lite. Förlorar ju pengar  på en hel helg då jag ska på möhippa så får ta igen det, pengar behövs ju alltid. Fick förresten mer i lön för juni än vad jag trodde, det är nice.

Ser ut att bli ganska fint väder idag, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, är svårt och speciellt om man ska jobba. Vill inte ha allt för fina kläder, man vet aldrig vad man råkar ut för. Jag har en idé får se om det ser bra ut annars får jag tänka om. För jeans det tar jag inte på mig. Tycker det är så otroligt obekvämt och varmt på sommaren.

Träffade Marielle en stund igår, det var trevligt som vanligt. Vi har inte setts på länge så det var på tiden. Var och fikade på Grappa för att sedan gå och handla lite på Ica. Känns tomt utan Milly här hemma men mamma sade att hon hade det bra hos dem, hon var mest ute. Känns bra att veta i alla fall.

Nu vet jag vad jag ska säga som förbön på bröllopet, det är en jättefin dikt och i slutet lägger jag till lite själv. Vågar inte lägga ut dikten här, vet ju inte vem som läser som inte borde. Vill inte att de ska se den före så  efter bröllopet kommer den upp.

Nu är det dags för frukost.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0