Helgen

Datum 2009-07-12 | Tid 14:24:17
Har jobbat idag men bara till klockan 13 så vart rätt skönt att för en gång skull sluta tidigt. Gick bra idag men fy vilken runda jag hade idag, fick ta hjälp av mina medarbetare annars hade jag inte varit klar förrän vid 11. Var många på den turen jag hade och det tog lite tid hos vissa. Annars har det varit lugnt på jobbet, larmet har varit tyst och det är skönt, aldrig kul att åka på larm för man vet inte hur allvarligt det är eller ifall någon behöver skickas in.

Igår var jag på marknaden och hade det mysigt, köpte dock inget speciellt för jag hittade inget jag ville ha men är kul ändå att bara gå där. Sedan åkte jag med mamma och pappa hem, eftersom jag måste ha skjuts till jobbet när det är helg. Tågen går ju inte som jag vill då.

Denna vecka blir det jobb fram till torsdag men sedan är jag ledig i 3 dagar, ska bli riktigt skönt :). Fick dock en fråga om jag kunde jobba på lördag men det kan jag inte, har annat för mig och det kan vara skönt att vara ledig någon gång också. Jobbar ju ändå så mycket.

Snart dags för möhippa och bröllop, får se lite vad vi hittar på att göra på möhippan men det ska bli riktigt roligt i alla fall :). Har ni några bra idéer så säg det gärna.

Nu ska jag gå och duscha sedan blir det nog mys med katterna i soffan :).

Adiós! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0