Hemma igen

Datum 2009-07-28 | Tid 20:03:12
Nu har jag kommit hem igen, är väldigt skönt faktiskt. Trots att man gillar sina föräldrar märks det att man har ett eget liv nu när man blivit vuxen. Så efter en vecka hos de är jag rätt trött på det. Men så är det alltid. När jag åkte till mina föräldrar förra veckan tog jag med mig två katter, idag åkte jag hem med enbart en. Milly är kvar i Höör och Salsa följde med mig igen. Känns konstigt att inte Milly är här men jag vet vart hon finns och jag kan alltid hälsa på. Nästa vecka blir det fullt upp igen, då Nova kommer.

Snart ska vi äta och sedan blir det nog att bara ta det lugnt, känner mig lite halvdålig fortfarande men jag är ledig imorgon som tur är. Hoppas det gått bra för dem idag då det fattades två personer om de inte fått in någon vill säga. Lite dåligt samvete har man allt.

Händer mycket nu ett tag framöver. Det som händer är möhippa, bröllop, Göteborgsresan och sedan Polenresan. Allt detta sker på drygt en månad. Har bara en helg i augusti ledig. Det blir jag som läser förbönen i kyrkan, nu ska jag bara komma på vad den ska innehålla.

Förresten visste ni att jag är en flintskallig tjockis? Det sa A att jag var. Haha, han är så rolig. Håret man har på benen är maskar.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0