Känns skönt

Datum 2009-07-24 | Tid 18:21:18
Igår blev det bestämt att Milly ska stanna hos mamma och pappa. Verkar gå bättre med hundarna och hon är mest ute nu så det gjorde inte mina föräldrar något, mina föräldrar är bäst! Detta är bara tillfälligt tills någon hör av sig som vill ha henne men ändå.

Har jobbat idag, var ganska lugnt vilket var skönt. Fick ett tråkigt besked men det var nog ändå det bästa om man ser det från en annan synvinkel. Jobbar fram tills tisdag sedan ledig på onsdag. Inte mycket ledigt men jag slutar ett par dagar innan än bestämt för jag ska på möhippa den sista helgen jag skulle jobbat så fick be någon annan ta mina pass då.

Ska äta nu men vi hörs kanske imorgon.

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0