Ledig idag

Datum 2009-07-23 | Tid 10:19:44
Idag är jag ledig, är hur skönt som helst :). På två veckor är jag bara ledig 2 dagar så jag har mycket jobb nu den sista tiden, men det går rätt så bra faktiskt. Är verkligen jättetrist väder idag, men jag slipper vara ute i det i alla fall, men tråkigt för dem som jobbar.

Igår var jag och tittade på en jättesöt kattunge så jag bestämde mig för att ta den, ska hämta henne när jag slutat jobba :). Hon har vit mage och vita tassar sedan är hon svart och beige, en sådan katt jag alltid velat ha :). Nu hoppas jag bara att någon kan ta Milly också, synd hon inte gillar hundar för då hade hon kunnat vara hos mamma och pappa. Det löser sig säkert, känns fortfarande tråkigt men jag vet att jag har tagit rätt beslut för hon trivs verkligen utomhus, hon vill ut tidigt på morgonen och kommer inte in förrän sent på kvällen :). Detta blir bra!

Min syster frågade om jag ville läsa en förbön för dem i kyrkan på bröllopet, har fortfarande inte sagt ett definitivt besked men jag tror att jag ställer upp för hon skulle bli så glad, sedan ska jag ha huvudansvar för min systerson med. Jag ser dock inga problem med det för han är den snällaste ungen att ha att göra med. På lördag ska de flytta, blir lättare för mig att hälsa på dem då med vilket ska bli skönt.

Händer nog inte så mycket idag, är som sagt inget väder att vara ute i men vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0