Tisdag

Datum 2009-07-14 | Tid 18:49:15

Idag är det tisdag och dagen har bestått av jobb som inte är allt för ovanligt i mitt liv just nu. Har gått bra idag med, har en jättelätt runda som inte tar lång tid alls. Jag var klar redan strax efter nio och de andra blev väl klara mellan halv tio och tio. Jag ringde faktiskt en och frågade om hon behövde hjälp men det behövde hon inte och när jag skulle ringa nästa kom annat i vägen. Har även städat och tvättat åt en dam idag. Har annars inte hänt alltför mycket idag, ska träffa Marielle en stund ikväll och snacka lite, behövs alltid :).

Imorgon jobbar jag kväll och börjar inte förrän halv fyra, hur nice är inte det? Lång sovmorgon men å andra sidan slutar jag inte förrän 22.00. Ska nog gå bra, många som inte är hemma och det verkar bli en lugn kväll men mycket kan ju hända på en dag såklart :). Man går aldrig säker på det jobbet haha.

Snart helg och det kommer bli en trevligt  med god mat och trevligt sällskap. Ska dessutom vara fint klädd. Me like :). På fredag blir det också skoj, kan dock inte säga något nu för risken är stor att fel par ögon läser min blogg :p.

Nu ska jag göra mig iordning, ser ut som jag vet inte vad i håret haha. Måste hitta något bra att ha på mig också, alltid lika svårt och det är nog fortfarande varmt ute. I lägenheten är det varmt i alla fall, är minst 26grader.

Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen! Var längesen. Förstod inte vem det var först, men när jag började läsa din blogg så trillade poletten ner. Hur går det på jobbet? Bättre än förra året? kram

2009-07-14 @ 22:22:53
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha, nej det är inte lätt att veta :). Det går rätt bra på jobbet, känns bättre nu än i början i alla fall. Kan fortfarande vara svårt att få in folk och att jobba heltid är lite tröttsamt då man hela tiden får höra att man har så mycket tid så man hinner ta ett extra städ osv.. kram

2009-07-15 @ 08:15:39
Postat av: Linda

Ja, jag vet hur det är då jag jobbade heltid där alla mina somrar. Hatar den arbetsplatsen så sjukt mkt, mycket på grund av att jag har fått se den raka motsatsen som min nuvarande arbetsplats är. Hoppas att det har blivit lite bättre med ny chef=)

2009-07-15 @ 22:31:03
URL: http://liindiss.blogg.se/
Postat av: Diana

Jo, jag vet. Antagligen blir det inte nästa sommar där för min del. Den nya chefen är ganska hård, enligt henne går jobbet före allt annat och man får inte säga nej till jobbet, då blir man totalt utfrågad om varför man inte kan. Så, så mycket bättre har det inte blivit för hon har sagt mycket annat dumt också.

2009-07-16 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0