Var ett tag sedan

Datum 2009-07-03 | Tid 08:27:34
Var längesedan jag skrev nu men det veror på att vi har flytt hem till mina föräldrar ett tag då det är sjukt varmt i vår lägenhet, har dessvärre ingen balkong vilket är den stora nackdelen med vår annars så fina och stora lägenhet. Katterna har givetvis följt med oss hit, och här verkar de trivas ganska bra i alla fall.

Har jobbat en del och ska på det igen ikväll. Orkar inte men är míndre än 30 dagar kvar så :). Igår var jag ledig vilket var riktigt skönt, åkte till Hörby marknad där jag köpte en jättefin klänning. Annars har jag inte gjort så mycket, mycket tid går åt till jobbet, jobbar hela helgen och 4 dagar nästa vecka men är ledig på helgen och då är det Degeberga marknad. Tycker den är så mysig att gå på, hoppas på fint väder bara. 

2 veckor kvar sedan fyller M 25 och hans fina present ska äntligen få visas upp. Hoppas han blir glad nu bara men det vet jag att han kommer bli. 

Nu vill jag träffa mina vänner, känns som jag inte gjort det på hur länge som helst, får se till och fixa det nästa gång jag är ledig. 

Skriver mer när jag kommer hem till Eslöv igen, nu ska jag hålla mamma sällskap och vänta på att solen ska kika fram mellan molnen :)

Adiós! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0