Efter en lång helg

Datum 2009-06-22 | Tid 14:37:29
Har varit en lång helg, har ju jobbat. Gick ganska bra förutom lite missöden som inte var mitt fel. Det är helt underbart när det står fel information i turerna. Jaja, jag blev inte direkt anklagad eftersom jag inte kunde hjälpa att det stod fel. Jag vet i alla fall till nästa gång vad som ska göras då det nu är ändrat. Tyckte det kändes som att de gamla som verkat lite sura förra sommaren var lite gladare nu, men kan också vara inbillning. Jobbade till halv fyra i lördags och igår till halv tre. Den timmen gör faktiskt ganska mycket men jag var ändå otroligt trött när jag kom hem igår. Imorgon ska jag på det igen, kväll dessutom men det ska nog gå bra.

Igår efter att jag duschat orkade jag faktiskt träffa Marielle en stund, vi gick till Grappa och fikade och pratade om allt möjligt som vanligt. Blev en del skratt också, det behövdes kände jag.

Idag har jag inte gjort något speciellt mer än att handla, mat behövs ju alltid. Är bara så tråkigt att komma på vad man ska äta varje dag. Men vi fick ihop lite ätbart i alla fall. Jag köpte även jordgubbar, det är så sjukt gott och då vet man att det är sommar.

Nu vill jag att det ska bli augusti för jag vill så gärna till Göteborg, ska bli så kul och mysigt. Bara jag och M och förhoppningsvis utan en massa telefonsamtal från föräldrar och liknande. Får väl ringa när man kommit upp och sagt att allt är bra så att man kanske får vara ifred sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0