Hälften borta, hälften kvar

Datum 2009-06-24 | Tid 17:14:33
Nu har jag jobbat hälften av mina dagar denna vecka, bara hälften kvar nu då. Har gått bra faktiskt men där är ju så rörigt. Jag trivs med vad jobbet går ut på, det är mysigt för det mesta men det är hur miljön på jobbet är som gör att jag inte trivs. Men så är det och detta är ju bara över sommaren, har 31 dagar kvar bara :). Kunde till och med gå hem två timmar tidigare idag, för jag hade inget att göra och är man timanställd får man inte vara där om man inte har något jobb att göra. På ett sätt bra och på ett sätt dåligt, det som är bra är att man slipper sitta och bara vänta på att klockan ska gå för det kan bli ganska drygt och det dåliga är att man förlorar pengar. Nåja kommer säkert dagar då jag får jobba extra så det jämnar nog ut sig.

I helgen blir det kalas för min bror och M, ska bli trevligt med grillad mat och goda tårtor. Mamma och pappa skulle stå för maten och jag för tårtorna så blir ganska billigt då de flesta basvaror till tårtbottnen redan finns hemma :). Nu hoppas jag bara att Ms lilla present blir klar i tid. Tänkte ge honom en lite nu i helgen, en lite större när han verkligen fyller år och den stora blir i augusti ju. Han fyller ju bara 25 en gång i livet.

Nu ska jag återgå till kyckligen som tinas för att se hur den mår. Vi hörs!

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0