Har man tråkigt så har man

Datum 2009-06-10 | Tid 18:57:03
Tio första
Första bästa kompis: Har nog aldrig haft någon specifik bästa kompis
Första bil: Vet inte, men drömbilen är BMW Z3
Första kärlek: Mattias
Första husdjur: Måste nog vara katten Murre
Första semester: Någonstans med mormor och morfars husvagn
Första jobb: Det var nog på ett äldreboende inom kommunen
Första köpta skiva: Spice girls skulle jag gissa på
Första riktiga kärlek: Mattias, och vi var tillsammans ganska länge trots att vi var små
Första piercing: Öronen, på något annat ställe har jag inte lyckats med
Första konsert: Jadu, måste bli någon barnkonsert typ Mora träsk

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärd: Från svärföräldrarna till stationen
Senaste filmen du såg: Och så kom Polly
Senaste ringda telefonsamtal: Till mamma
Senaste bubbelbadet: Det var sjukt längesen så det kommer jag inte ihåg
Senaste spelade cd: Någon bränd med en massa olika låtar
Senaste kyss: Med M såklart
Senaste gången du grät: När jag såg PS I love you
Senaste måltiden: Spaghetti och köttbullar

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej har jag aldrig gjort
Blivit arresterad: Som tur är inte
Blivit kär vid första ögonkastet: Japp
Fastnat med blicken i någons urringning?: Har säkert hänt
Fått ditt hjärta krossat: Dessvärre har det ju hänt några gånger
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Skulle jag aldrig få för mig att göra
Haft ett one night stand: Mm, det har jag
Busringt till någon: Haha vem gjorde inte det när man var liten?

Sex saker du gjort idag:
1.Postat ett brev
2. Skickat tillbaka kläder
3. Uträttat ett ärende på banken
4. Läst ut Sjöjungfrun
5. Lagat mat
6. Bakat kladdkaka

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Mina små katter
2. Sambon
3. Mobilen
4. Datorn
5. Min sköna soffa

Tre val:
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar såklart!
Choklad eller chips? Beror på, men choklad skulle jag tro

Två saker att göra innan du dör:
1.Resa utomlands till så många ställen som möjligt
2. Göra något jag egentligen inte vågar

En sak du ångrar:
Att jag föll så hårt för grupptrycket när jag gick i högstadiet och lyckades med något inte många har gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0