Hemma igen

Datum 2009-06-18 | Tid 17:14:54
Nu har jag kommit hem igen. Dagen började tidigt men det gjorde inget för jag har ganska lätt för att gå upp, tröttheten kommer någon timme senare. Var framme när de öppnade och där var knappt något folk så vi behövde inte trängas bland kläderna :). Hittade det jag sökte, blev billigare än jag räknat med men det är bara ett stort plus :). Behöver ju inte slösa upp alla sina pengar. hade en jättetrevlig dag, kändes som att jag behövde det :). Vill åka dit en gång till detta år så får se hur det blir.

Imorgon ska jag och M hem till mamma och pappa för jag behöver någon som kan köra mig i helgen när jag jobbar bara för att det inte går några tåg som passar mitt tidiga schema. Vi har ju heller ingen bil så därför får det bli så. Gör inte så mycket, vi har ändå huset för oss själva imorgon kväll.

Ser egentligen inte framemot jobbet längre, tycker där är så rörigt men jag får ju pengar i alla fall. Bara denna sommaren också sedan ska jag hitta annat. Detta jobb får bli en sista utväg liksom.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0