I full gång

Datum 2009-06-17 | Tid 08:46:09
Idag är jag redan i full gång trots att klockan inte ens hunnit bli nio. Detta beror på att vi tvättar, jag tar hellre den tidiga tiden 8 så att jag har resten av dagen ledig, vill inte passa en massa tider för att jag måste tvätta. Tänkte nog även vara duktig att städa idag för der behövs, har man två katter blir det mer hårigt på golven och överallt. Dock skulle jag aldrig vilja vara utan dem :). Annars idag ska jag nog inte göra något speciellt, bara ta det lugnt och se någon film eller så.

Imorgon blir det upp tidigt, vill ju vara där när de öppnar. Ska shoppa loss riktigt ordentligt hade jag tänkt för kläder behövs :). Fast jag får nog sätta tyglar på mig själv så att jag inte shoppar upp alla mina pengar. Nästa gång jag åker upp dit ska nog M följa med, han lät ändå lite sugen på det. Blir att lägga sig tidigt ikväll.

Såg säsongsavslutningen på Desperate Housewives igår och det var riktigt spännande, satt till och med och grät lite. Men det slutade bra och jag hoppas att det var rätt kvinna som Mike gifte sig med.

Till midsommar händer inte mycket, ska jobba på lördag så blir inget vilt festande men jag får ta igen det en annan gång :). Får se hur det går på lördag, är ju så rörigt på jobbet och jag hoppas att id-brickorna har kommit så att jag kan visa upp att jag jobbar inom hemvården.

Hörs kanske ikväll! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0