Jaaaaaaa :D

Datum 2009-06-10 | Tid 20:18:44
Jag klarade det igen, fick godkänt på uppsatsen jag skrev på några få timmar dagen innan den skulle lämnas in. Är så otroligt lättad och glad över det. Hade aldrig vågat hoppas på ett godkänt, jag brukar ju alltid få kompletteringar men inte denna gång :). Äntligen kan jag lägga skolan helt bakom mig, har så svårt för att släppa skolan fast det är lov. Vet knappt vart jag ska ta vägen av glädje. Låter konstigt men så är det. Tur att jag bakade kladdkaka innan så att jag kan fira med det :).

Imorgon är det jobb som gäller, kväll dessutom. Ska gå bredvid svärmor så får se hur det går men ska nog överleva kvällen med skulle jag tro. Förresten var det en hel hög med nya namn på jobbet, ska bli kul att se vad det är för folk men de är säkert trevliga :).

Nu ska jag se fotbollen, verkar vara en bra match och för en gång skull leder Sverige ganska stort.

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0