Jag njuter

Datum 2009-06-05 | Tid 17:02:29
Jag njuter varje sekund av min ledighet, har svårt att förstå hur skoltrött jag faktiskt varit de senaste veckorna, men skriver man uppsatsen dagen innan den ska lämnas in så är ju det ett tecken. Idag har jag varit och handlat lite annars har jag bara tittat på film och läst i Tyskungen, näst sista boken nu sedan blir det Sjöjungfrun. Har helgen ledig med sedan jobbar jag på måndag ska faktiskt bli kul, har saknat de gamla i alla fall de som uppskattade det man gjorde för dem :).

  • Morfars 70års fest
  • Ullared
  • Jobb
  • M fyller 25
  • Bröllop

Det är detta som kommer hända i sommar för min del, har nog aldrig haft en så fullspäckad sommar förr. Förra året bara jobbade jag så jag är glad att allt detta stora inte hände förra året för då hade jag nog inte kunnat vara med på en del av det. I år ska jag till och med se till att komma till havet och bada minst en gång.

Bakade kladdkaka innan idag, blev sjukt gott men jag är svag för choklad så är svårt för mig att inte tycka det blev gott :). Nu håller vi på att laga middag, ska ha flintastek med potatissallad, enklare mat finns knappt behöver ju bara tillaga köttet.

Får återgå till köttet tror jag, men vi hörs kanske senare ikväll eller så blir det imorgon.

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0