Klar, klar, klar :)

Datum 2009-06-01 | Tid 23:39:03
Jag är klar med uppsatsen :) Förvisso har den varit klar sedan 17.20 idag men har gjort en massa annat så har inte hunnit blogga innan. Nu hoppas jag bara att den duger för godkänt, vill verkligen slippa komplettering och sånt i sommar. Jag själv tycker den är bra men är ju inte alltid som jag och läraren tycker lika. Fast nu är det en annan lärare som ska ha den så det kanske går bra ändå.

Har haft en trevlig kväll med Marielle, vi gick till Grappa för att fika men eftersom de inte hade det jag ville ha så blev det bara en Coca Cola. Vi pratade om allt möjligt, allt från relationer, till skolan och gamla minnen. Känns bra att jag har en vän som Marielle, vi kan prata om allt och det är så det ska vara i en kompisrelation tycker jag.

Ska snart gå och lägga mig, upp till skolan för sista gången denna termin. Sedan är det jobb som gäller men jag kommer ändå vara ledig en del och nog ska jag se till att komma till havet då, blev inget sånt förra året då jobbet tog upp all tid. 12 timmar kvar wiho!

Avskedsmiddag imorgon, tråkigt men sant. Hoppas nu bara jag kan hålla mina känslor i styr. Är ganska känslosam av mig så om ingen annan börjar fälla tårar kan det gå bra. Det blir dock inget smink för min del imorgon, haha. Kommer sakna tjejerna sjukt mycket, det bara är så.

Salsa är så himla söt, hon vet knappt hur man går utan det blir mest massa skuttande från henne. Och hon verkar gilla när Milly jagar henne :).

Vi hörs imorgon när jag har sommarlov!

Adiós

Kommentarer
Postat av: Marielle

tack själv för ikväll. ha en trevlig dag imorgon

2009-06-01 @ 23:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0