Nu har jag tid och ork

Datum 2009-06-13 | Tid 11:18:49
Har varit dålig på att uppdatera här på bloggen men har jobbat kväll både i torsdags och igår så har helt enkelt inte orkat. Det gick i alla fall bra på jobbet men blev lite förvånad igår när det kom in en tjej som skulle gå bredvid, känns konstigt att jag ska ha en bredvidgångare när jag själv är sommarvikarie för ingen hade ju sagt något men det gick bra ändå. Nu är jag ledig fram till nästa lördag och det är riktigt skönt. Jag förstår inte hur det kan finnas så mycket kaos på en och samma arbetsplats och framförallt inte hur de står ut att jobba i kaoset, jag är glad att det bara är över sommaren som jag behöver vara där. Nästa år ska jag leta nytt ställe för jag orkar nog inte vara där en sommar till. 

Idag är det dags för 70års firande och det ska bli riktigt roligt, trevligt folk och god mat :). Kan det bli bättre?

Fick idag veta en sak som jag inte gillar, om det skulle bli så som jag inte vill får jag göra det bästa av situationen och se till att ha kul ändå. Jag behöver ju inte bekymra mig, jag har ju eget.

Nu är det inte många dagar till Ullared, får se hur det blir helt enkelt men jag hoppas på det bästa.

Fanns inte mycket att skriva trots att jag inte skrivit på ett par dagar men om de dagarna gått åt till jobb så, får ju inte berätta något om det då jag har tystnadsplikt.

Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0