Sol på en måndag

Datum 2009-06-01 | Tid 11:02:21

Skönt att det är sol på en måndag, för måndagar är så tråkiga enligt mig. Man har oftast en lång vecka framför sig med jobb eller plugg men om solen skiner blir man lite gladare och piggare vilket gör att det blir lite lättare att ta sig igenom dagen.

Näst sista dagen med skola för min del, blir ju inte så ansträngande imorgon i skolan. Bara lämna in uppsatsen och skriva kursutvärdering. Så om 25 timmar ungefär har jag sommarlov :). Ska bli så skönt för nu är jag riktigt skoltrött. Har faktiskt varit ganska duktig redan, hunnit skriva lite på den fördömda uppsatsen. Men mer behövs tyvärr. Får ta mig i kragen nu och få den färdig så att jag kan gå ut i detta vackra sommarväder istället.

Nu går det ganska bra med Milly och Salsa, de är väl inte vänner direkt men accepterar varandra mer och de fräser inte lika mycket åt varandra. Så om några dagar är nog allt bra. De är så söta mina små diamanter :).

Har tyvärr inte tid med detta, plikten kallar men vi hörs säkert ikväll.

Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0