Uppe med tuppen

Datum 2009-06-27 | Tid 07:19:26

Idag är jag uppe med tuppen fast att jag är ledig. Då jag var så himla trött igår gick jag och lade mig tidigt och därför vaknade jag tidigt. Ska till föräldrarna idag då vi ska ha fest imorgon så måste handla och förbereda. Åker om en timme eftersom M ska jobba tillsammans med min bror och de börjar 9 så därför åker jag samtidigt eftersom pappa kör dem.

 

Var en lugn dag på jobbet igår och jag kunde gå en halvtimme tidigare :). Alltid skönt. Förvisso lite pengar som går förlorade men det spelar ingen roll, pengar är inte allt. Tre dagars ledighet nu innan jag ska på det igen, men jobbar inte fyra dagar i sträck i alla fall.

 

Smakade den nya cidern igår, den som smakar jordgubb/rabarb. Den var riktigt god, dock finns den bara i 33cl burk men då den knappt kostade 12kr så kan man köpa många :).

 

Nu måste jag fixa mig lite. Ska packa, äta frukost, fixa katternas låda, och göra mig något sånär respektabel. Se hur jag lyckas med det haha.

 

Ha det bra så hörs vi antingen imorgon eller på måndag.

 

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0