1 år idag

Datum 2009-05-15 | Tid 15:59:00

Idag har jag och M varit förlovade i ett helt år. Tiden har gått sjukt snabbt men jag har älskat varje minut av det. M är verkligen en helt underbar kille, perfekt för mig liksom :). Idag ska vi äta mysmiddag ihop, vi brukar ju äta tillsammans varje dag men det blir lite extra idag. Hemmagjord potatisgratäng med färsk färdig marinerad kyckling och givetvis sallad till det :). Ska bli så gott!


Idag har jag varit på en förskola och hälsat på med en kompis, vi ska ju göra en examinationsuppgift där och det var verkligen hur mysigt som helst, nybyggda lokaler och barnen var underbara. Så vill jag verkligen ha det när jag är färdig med utbildningen och redo för att börja jobba. Höll i en liten samling och det gick bra, barnen satt stilla och var uppmärksammade. Blir nog bra även nästa vecka :).



Dagarna närmar sig, jag brukar inte ha så många dagar som jag verkligen ser framemot men det finns redan tre denna sommar och den första infinner sig redan om två veckor. Då kommer lilla Salsa hem till oss :).


Arrivederci


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till 1 årsdagen på er förlovning

2009-05-15 @ 19:39:27
Postat av: Salsan

Tack så mycket!

2009-05-15 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0