2 år sedan

Datum 2009-05-14 | Tid 16:36:49
Idag var det slutprov i bageriet för treorna. Skulle egentligen gått dit och kollat men orkade inte för vädret är så trist, bara regnar hela tiden. För två år sedan var det jag själv som var där inne och slet som ett djur för att få allt färdigt i tid. Men vi alla i klassen hann och tror till och med vi var den snabbaste klassen på länge :). Minns hur nervös jag var innan jag satte igång och när jag visste att bagare och konditorer var inne och bedömde det jag gjort, fy vilken känsla men det gick ganska bra för mig ändå vill jag minnas, fick långt över hälften i alla fall :). Om tre veckor är det student här och jag vill igen, men ja det går inte :/. Vi hade så sjukt kul under gymnasietiden visst hände det lite saker i klassen men vi redde ut det och jag tycker ändå det positiva väger upp det negativa. Finns vissa saker jag dock ångrar som jag gjorde men det är lätt att vara efterklok :).


Nu ska jag nog krypa upp i soffan med Isprinsessan, hoppas på att läsa ut den idag så att jag kan börja med Predikanten :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0