Aj,aj,aj...

Datum 2009-05-01 | Tid 19:48:25
Jag har bränt mig! Satt ute med mamma i solen hur länge som helst och bara pratade men solen var stark och jag brände mig ganska rejält på benen av någon anledning blev jag mest bränd där. Känns inte så skönt just nu men blir nog bättre om några dagar. Har varit hos mina föräldrar sedan i onsdags, min syster fyllde år så var där och firade henne. Alltid kul att träffa henne och min systerson :). Min katt följde också med till mamma och pappa, det gick hur bra som helst trots att hon inte är van vid hundar och knappt andra katter heller då hon bara är en innekatt, men hon har varit ute hos mamma iaf och det gillade hon :). Är inte många dagar tills hon får en kompis här hemma och då kommer hon nog trivas ordentligt :).


Blev nästan 200kr fattigare i onsdags pga att jag var tvungen att åka taxi hem bara för att tågen var rejält försenade och skånetrafiken kan ju aldrig sköta sådana saker speciellt bra. Tur att jag kunde dela taxi med en annan tjej annars hade det blivit dyrt :/.



Idag hade jag picknick med föräldrarna och deras kompisar det var trevligt, alltid gott att fika ute i naturen men det blåste lite mer idag än igår så inte lika varmt kanske tur det med tanke på mina brännskador.  Ikväll ska jag bara ta det lugnt i soffan framför tvn, det ska bli skönt. Hörs imorgon!


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0