Är lite rädd...

Datum 2009-05-02 | Tid 16:25:52
Mm, är lite rädd för att hela sommaren blir förstörd pga att det är så varmt redan nu. Vill ju att det ska vara fint i sommar också så att man kan vara på stranden och sånt. Behöver dock inte vara sjukt varmt dagarna jag jobbar för det är riktigt jobbigt trots att jag är ute en del.


Idag skulle jag och M ha picknick tänkte vi men det blev inte så, lite tråkigt men får bli en annan dag helt enkelt :). Ska iaf träffa Marielle ikväll och det ska bli kul :). Annars har det inte hänt mycket idag och det är rätt skönt. Väntar på att P ska få sitt schema så att vi kan bestämma en dag för vår lilla utflykt, eller lilla och lilla den kan bli ganska stor det beror på utbudet :).


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0