Avskrivning

Datum 2009-05-23 | Tid 21:33:03
Vissa människor kan man bara inte förstå sig på. Hur kan man tro att man är en bra vän när många saker man gör inte är ett tecken på bra vänskap? Jag bryr mig inte längre men kan ändå känna en bitter känsla av att jag har lurats. Det är så det känns, att jag blivit lurad, trodde vi stod varandra nära men tydligen inte. Jag vet att de vänner jag har bryr sig om mig och ser till mitt bästa precis som jag ser till deras bästa. Är glad att jag har dem i min närhet. Några träffar jag oftare än andra och det är synd att jag inte träffar alla lika ofta.


Snart sommarlov i alla fall och det ska bli så skönt även om det inte blir mycket ledigt för min del men får pengar för mödan :). Har inget direkt planerat utöver jobbet, blir inte så mycket tid för det, men till Ullared ska jag och på bröllop :). Ser framemot den dagen då jag vet en del om hur det kommer vara, är roligt att få tillgång till en del av planeringen även om jag bara är en vanlig gäst.


Idag har jag inte gjort något vettigt men har inte orkat, har inte mått bra. Har ont i halsen och huvudet känns tungt :/. Har i alla fall fått läst mycket ur Stenhuggaren och snart kan jag påbörja Olycksfågeln :). Imorgon blir det tvätt som gäller!


Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0