Filmen är klar

Datum 2009-05-25 | Tid 15:35:09
Idag har jag varit i skolan och grejat med filmen som ska visas upp på torsdag, tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra men det var vissa saker som inte ville som jag. Blev i alla fall klar till slut och efter det åkte jag till Nova Lund och mötte upp P och A :). Längesen man träffade de nu, så det var riktigt roligt.

Ska åka med dem till Ullared och jag tror att det är någon till som ska med. Ska bli så kul att komma dit och jag vet redan vad jag ska köpa, sen hur mycket det blir vet jag ju inte men om jag känner mig själv rätt blir det nog en del :). Inte lång tid kvar nu, alltid kul när man har något att se fram emot :).

Är ganska jobbigt idag för jag har lock för örat och det har jag haft hela dagen, utan överdrift. Visserligen är jag förkyld men jag brukar inte ha lock för öronen på det här viset. Har verkligen prövat med allt men ingentig hjälper så jag hoppas det är bättre imorgon.

Nu får jag nog gå och göra något vettigt, leka med katten lite skulle jag tro. Hon är så rolig när man leker med henne, hoppar upp på ens ben och slår kullerbyttor ibland hehe.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0