Helg :)

Datum 2009-05-08 | Tid 19:32:01
Nu är det fredag och helg, så skönt men iofs har jag varit ledig ganska mycket denna vecka men när det är helg vet man att man kan koppla av iaf. Händer nog inget speciellt denna helg men det kan vara skönt ändå. Dagen har spenderats hemma med (nästan) lugn och ro. Det som störde mest var alla sirener från brandkåren, visade sig att det var i närheten av mig som det var röklukt dock ej någon brand, vilket är bra :).


Igår var ju jag och M på quiz och det var trevligt. Det var ganska svåra frågor igår så det gick väl inte så bra som vi hoppades på men det var kul i alla fall. Man går ju dit för att ha kul och inte för att vinna. Skulle man lyckas med det är det bara en trevlig bonus :).


Har många trevliga datum att se framemot men ser nog mest framemot utflykten med P&co och bröllopet :). Vill ju ha min nya klänning på mig, den är så fin :).


Skulle vilja resa iväg någonstans men vet ej vart, måste ju ha pengar och tid till det. Hade räckt med en helg men bara så man hade kommit iväg och gjort något annat. Någon som är sugen på den idén?


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig helg

2009-05-08 @ 20:51:02
Postat av: Anonym

Tack detsamma. Vem är du?

2009-05-08 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0