Hemma igen

Datum 2009-05-22 | Tid 13:42:17
Nu har jag kommit hem igen, har ju varit hos mamma och pappa :). De passade A så var tvungen att åka dit för att träffa han lite, lika söt som vanligt med roliga kommentarer. Han förstår inte riktigt än att hans morfar är min pappa :). Det var verkligen full fart hela dagen igår, vi var ute och körde och till sist hamnade vi vid frostavallen där de hade ställt ut med bilar och motorcyklar, var kul att gå och titta, vi träffade även mormor och morfar där. På kvällen grillade vi, riktigt gott var det, årets första grillat :).


Förstår inte varför vissa ska verka vara bättre än alla andra, kan bli så arg på det och speciellt också när man har känt personen en längre tid, är även andra saker jag blir besviken på. Var vår vänskap inte värt någonting? Det verkar inte så efter vad jag sett nu i efterhand och jag klarar mig bra utan den då om det nu ska vara så.


I helgen händer nog inte så mycket blir lite jobb med uppsatsen skulle jag tro sen kanske jag ska festa imorgon får se lite vad jag känner för. Nu är det skönt att ha kommit hem till M och min lilla katt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0