Tisdag

Datum 2009-05-19 | Tid 18:37:51

Idag var jag som sagt och filmade och det gick väl ganska bra men det kom lite oförutsedda händelser så blev inte som vi tänkt från början men det gick ändå :). Ska bara fixa till filmen lite och analysera den men det gör jag imorgon sen blir det väl en början på uppsatsen. Vill bara ha sommarlov nu men är bara två veckor kvar så jag får hålla ut lite till :).


Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt. Kan vara skönt och göra det också ibland. Blir DH ikväll och det blir bara mer och mer spännande, till min förtjusning :). Har dessutom börjat på min tredje Läckberg bok, här går det undan men det blir lätt så för någon som älskar att läsa.


Har blivit lite slö vad gäller träning men eftersom de flesta passen är belagda utomhus så är det inte lika kul, tur att onsdagens pass fortfarande är inomhus :). Ska se om jag pallar gå dit imorgon, men det hoppas jag.


Nu ska jag gå och göra något vettigt hade jag tänkt men om jag känner mig rätt blir det nog att slå på tv:n eller lägga mig i soffan och fortsätta läsa :D.


Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0