Tråkig söndag

Datum 2009-05-24 | Tid 12:22:05
Idag är det söndag och ingen vidare bra dag. Det är tråkigt väder och jag har fortfarande ont i halsen :/. Kanske tur att det inte är sol och varmt då eftersom jag inte har ork till att göra något vettigt. Orkar inte ens skriva på uppsatsen men är lite mer än en vecka kvar och ska ta tag i den imorgon när jag kommer hem från skolan hade jag i alla fall tänkt.


Chefen ringde mig idag och bokade in mig för delegering av medicin, skönt att veta när det blir för jag har varit lite orolig för det och jag försökte få tag i sköterskorna för mitt område men inte lyckats. Kan slappna av nu som tur är. Blev förvånad när hon ringde idag för det är söndag och jag trodde inte hon jobbade då men tydligen. Är en ny chef där nu och hon verkade jättetrevlig. Ska få hem lite papper nu i veckan så kan hoppas schemat också kommer då, vet ju inte hur mycket som stämmer av det schemat jag har :).


På lördag kommer Salsa hem, hoppas bara att Milly och hon kommer överens så det inte blir en massa slagsmål, Milly är inte så van vid andra katter då hon har varit ensamkatt sedan 12 veckors ålder och föräldrarnas katter har hon bara träffat två gånger lite snabbt. Får hoppas på det bästa :).


Vi hörs kanske ikväll, ha det bra så länge, Adiós






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0