Varför?

Datum 2009-05-28 | Tid 18:05:04
Varför måste vissa människor hela tiden skryta och verka vara förmer än alla andra? Kan det vara så att de i grund och botten är osäkra på sig själva och har dåligt självförtroende? Jag tycker det är så tråkigt och tröttsamt att både läsa och höra en massa skryt precis som att det inte finns en annan människa i hela världen som hade kunnat göra det minst lika bra. Jag känner många som har talang för olika saker men som inte blir skrytsamma med det, och det är så det ska vara tycker jag. Nåja det är mest mina filosofiska tankar som jag har. Nu kan vi prata om något annat tycker jag, något som är roligare, vi behöver ju inte sitta och deppa ihop helt här tycker jag :).  Vad har hänt sedan sist jag skrev?

Hade filmvisning idag i skolan och det var inte så farligt som jag trodde det skulle vara, att behöva visa upp sig på film inför sitt arbetslag. Pratade lite om vad vi sett på filmen och hur jag tänkte kring det och så. Så det gick bra men det var ju inget svårt heller.

Uppsatsen har jag fortfarande inte kommit längre med men har inte orkat men imorgon ska jag sitta i stort sett hela dagen och då bör jag få den klar. Kan ändå inte gå ut något imorgon för jag har lyckats få ögoninflammation också :(. Har i alla fall fått ögonsalva nu så det ska bli bättre men det är inte kul att ha det, ögonen rinner konstant :(. Är min vanliga otur att sånt ska drabba mig vid fel tidpunkt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0