Vart ska jag börja?

Datum 2009-05-17 | Tid 16:21:34
Har mycket jag vill skriva om i bloggen idag så jag vet inte riktigt vart jag ska börja men det lättaste är nog att börja från början så då gör jag det.


lördagen: Igår vart jag och M med mamma och pappa på Center syd för att handla lite kläder till bröllopet men vi hittade inget speciellt så det blev ingen direkt shopping. Var trots det en trevlig dag, har inte varit på Center syd på hur länge som helst, åker hellre till Nova Lund men det kan bero på att det är lättare att ta sig dit.

När vi kom hem gjorde vi inget speciellt utan bara tog det lugnt och jag skulle kolla på Eurovision, blev besviken över vår dåliga placering men så har det varit nu i några år och så lär det nog förbli också. Vet inte riktigt varför vi aldrig kan få till en riktigt bra låt som slår längre. Det var kul att ett nordiskt land vann men jag är inte förtjust i låten, tycker inte den är en vinnarlåt. Islands bidrag var bättre men det tyckte inte övriga länder som deltog.

Pratade även med P igår och om de andra inte kan följa med så skulle vi ändå åka själva men vi hoppas att de kan följa med såklart, hade varit hur kul som helst :D. Klockan 5 ska vi köra hemifrån och jag kommer vara så trött men piggnar nog till efter en stund :)


Idag, söndag: Åkte till Nova med M för att se om de hade skjortan i rätt storlek och det hade de, så den blev köpt. Det var nog det kortaste besök på Nova för min del men det gjorde inte mig så mycket.

Nu är vi hemma igen och jag är så trött idag att jag inte orkar göra någonting, har till och med lyckats somna i soffan. Kanske börjar bli sjuk vem vet? Ska nog försöka äta något, har bara ätit en macka och det var vid 10-tiden så nu börjar jag bli hungrig, än har jag inte tappat aptiten :).


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0