Vart tog det fina vädret vägen?

Datum 2009-05-04 | Tid 12:58:04

Är inget fint väder idag, är mulet, grått och det har till och med regnat :/. Var likadant igår. Fast kan ju vara bra med regn också såklart.


Idag händer inte mycket, ska handla lite, gå till biblioteket och så ska jag läsa klart kurslitteraturen. Men boken är bra och det är många exempel i den så det går ganska fort att läsa den. Har redan läst lite mer än halva boken så. Har ju hela kvällen och natten på mig om det skulle vara så :).


Senare i veckan ska jag och M göra en utflykt (om det blir fint väder) vet inte riktigt än vart vi ska, men vi kommer nog på något. Denna gång ska jag köpa med mig färdiggjorda sallader så det inte blir som sist vi skulle ha picknick.



På onsdag blir det träning iaf, det roliga men dock så jobbiga passet ska avverkas och jag ser framemot det. Synd att det för det mesta är utegympa nu när vädret inte är lika bra, jag har nämligen ingen lust att stå ute i regnet.


Nej nu ska jag återgå till min bok så jag slipper läsa så mycket ikväll. Ska ju hinna med annat också.


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: marielle

låter mysigt med utflykt. hoppas ni får det trevligt då

2009-05-04 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0